ياما ك
ان زمان
فى نفس المكان أحلا ناس عايشين هنا بس
الزمن الجميل بيعدى وبيترك الأثر في محرابك
سيدتى الحسناء رقيقة المشاعر والأحاسيس
مازال رحيق الذكريات وصوت زفير المشاعر
تنبت في داخلى ولأ تمحى فعلا لأ تمحى
فمازالت تروى عطش الأحبة كلما مرينا
فى نفس المكان تذكرنا جمالها وأبتسامتنا
والأجواء التى كانت تجمعنا فحقيقي أنت
لك بصمة واضحة على مر الزمان لأ تمحى
بقلمي
سلوى البرشومى
من مصر الإسكندرية

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق